Kitchen aid Artisan 5KSM150PSEER4 RSS

Štítky: Zatím bez štítků.

28 příspěvků celkem.
Skočit na nejnovější↓

  1. Dobrý den, ode dneška jsem majitelkou červeného krasavce. Bohužel pixmania mi ho dodala bez českého návodu. Prosím nemáte ho někdo? Nevíte, kde by se dal pořídit? Moc díky předem.

  2. Zkoušela jste jim napsat, jestli by vám ho neposlali mailem? Občas to tak eshopy dělají.

  3. A některé eshopy na překladech manuálů prostě šetří za každou cenu, buď to proženou strojním překladačem, nebo nedodají vůbec. Nabídl bych vám, že vám to přeložím (pokud máte anglickou verzi), ale při mých cenách by se vám ten nákupasi dost prodražil (-;

  4. zkuste zagooglit, povětšinou se dá manuál na internetu někde najít, jen občas nejde bez nějakých větších zásahů vytisknout

  5. ↪ 3 Kytka: Bych se chtěla jen eshopů zastat, že v tomhle bývají závislé na dodavateli. Když dodavatel návod nepřibalí, není už šance to zjistit (zboží se nepřebaluje). Ale samozřejmě když si zákazník postěžuje, měl by dodavatel dostat vynadáno a začít manuály přidávat :)

  6. ↪ 5 Michala: to je fakt, ale zrovna pixmania je myslím jeden z těch e-shopů, které jsou zároveň dovozci a tak by měli návod zajistit sami, pokud jim dodavatel výslovně neslíbí, že návod v češtině už bude v krabici. A taky myslím, že jeden z těch, který na to prostě kašlou, aby ušetřili.
    Když se to stane u eshopu, který manuály po svých dodavatelích chce, dojde k tomu nedopatřením a je ochota to řešit, je to samozřejmě něco jiného.

  7. No dnes jsem napsala na pixmanii, tak jsem zvědavá, jak to dopadne. Jinak googlila jsem googlia ale nic nevygooglila bohužel. No ještě jdu znova zapátrat, ale doufám, že se pixmania pochlapí a manuál normálně pošle.

  8. ↪ 7 Macek: Zkusila bych si ho eventuelně vyprosit v Potten Panen, vždycky mi přišli ochotní.

  9. Dobrý den, všem díky za reakce, manuál zatím nemám. Z pixmanie mi odpověděli, že moji žádost předávají příslušnému oddělení, z čehož usuzuji, že ho asi jen tak neuvidím. Už teď se hrozím případné reklamace, to zas byl nápad objednat něco přes internetový obchod :-(.

    Mám s dovolením dotaz na pana Cuketku (mám pocit, že vy tento robot vlastníte že ano): Zjistila jsem, že šlehač i hnětač, se přímo dotýkají dna míchací nádoby, při pohybu se jakoby šoupají po dně, je to tak správně? V anglickém manuálu, je napsáno, že stroj je seřízen z výroby, ale že po čase se v případě nutnosti dají pomocí šroubku který je pod hlavou metličky oddálit nebo přiblížit. Já jen nevím, jaká vzdálenost je správná. Mají se dotýkat nádoby nebo nee? I když je to asi divný dotaz, předem moc díky za odpověď.

  10. ↪ 9 Macek: Nehazet prosim internetove obchody do jednoho pytle, u nekterych mam skvele zkusenosti prave i s reklamacemi – profesionalni jednani, jasne pripady vyreseny vymenou okamzite, zbytek poslan na posouzeni servisu dane znacky, ale odpoved do tydne, mnohe kamenne obchody by si, z nich mohly vzit priklad. Zrovna Pixmania je jeden z tech, ktere dosahuji nizsich cen tim, ze nakupuji vevelkem v jedne zemi EU a pak prodavaji ve vsech, vynechavaji tak oficialni dovozce a je u nich vyssi riziko, ze nebude cesky navod a reklamace musi clovek casteji resit u nich, ne u zastoupeni dane znacky. To ovsem opet plati i pro spoustu kamennych obchodu…

  11. ↪ 9 Macek: já KA bohužel nemám… ale asi by se to dotýkat nemělo?

  12. Já KA mám(teda tím číslem si nejsem jistá), kouknu, jestli někde mám návod. Kam můžu poslat kopii, popř. sken? …taky se mi zdá, že se mi metla šlehače šoupe po dně, mrknu na ten šroubek,já bohužel návody nečtu, tak jsem o jeho existenci neměla ani potuchy:)

  13. Ježiš, tak to by bylo super, pixmania dělá mrtvého brouka.

    Prosím pokud ho najdete pošlete mi ho na email: jalovecka@enertis.cz. Děkuji na stotisíckrát :-). Jinak ten šroubek není pod hlavou metličky (nechápu co jsem to napsala za blbost).
    Když zvednete rameno šlehače, tak šroubek je jakoby v tom kloubu uprostřed. Vážně to funguje, už jsem to zkusila. Pokusím se sem dát odkaz, na kterém je video:
     http://www.youtube.com/watch?…

    Tak snad to půjde otevřít.

  14. Odporúčam Vam aj kuknáť na Klárin super blog „Co nového na kopci“. Má KA už dlhšie a jej skúsenosti sú na nezaplatenie :o)

  15. pamatuju se, jak o pixmanii psala asi před 3 lety média, že jsou francouzský obchod a je velmi problematické reklamovat výrobky. Takže se vůbec nedivím, že se s manuály neobtěžují.
    http://www.holubnik.net/…e/index.html

  16. ↪ 13 Macek: Tak se moc omlouvám, projela jsem to doma a našla jen cizojazyčný originál. Myslím ale, že to byl snad jen jeden list papíru v češtině, prostě tomu moc nedali. Ještě můžu napsat Staňkovi, mám to od nich (český distributor), tak by mohli zareagovat.

  17. Děkuji všem za příspěvky. Ireno nic se neděje, ty cizojazyčné mám, naštěstí i včetně anglického, takže si s tím snad poradím, i když čeština je čeština. Tedy pokud by se Vám chtělo napsat tomu Staňkovi, tak bych byla samozřejmě ráda.

    Jinak pixmánie mi odepsala, že se omlouvají, ale český manuál nemají!!!!. Takže mám prý tyto možnosti:

    1. obrátit se přímo na výrobce nebo na některého autorizovaného prodejce, zda-li mi ho neposkytnou (v případě, že by to bylo za úplatu, mi jí prý pixmanie proplatí..hahaha),
    2. můžu požádat o slevu z nákupu za chybějšící manuál – taky hahaha
    3. můžu zboží vrátit

    Dobrý co. Největší sranda je, že na skleněnou mísu, která byla součástí dodávky ten „český návod k použití“ je. To mi vážně hlava nebere. Dost mi to štve, protože se děsím, co se bude dít v případě reklamace.

  18. ↪ 17 Macek:
    Hlasuji pro vratit. Za nervy, co usetrite pri pripadne reklamaci, to stoji.

  19. Tahle diskuse mě docela zaujala a obrátila jsem se s dotazem na spotřebitelskou poradnu. Že musí prodejce poskytnout český návod jsem věděla, ale zajímalo mě, zda a jak je právně upravena situace, kdy tomu tak není. Zdá se, že možnosti, které Vám Pixmania nabídla (vrácení/sleva/úh­rada získání českého návodu) jsou v dané situaci adekvátní. Je možné také podat stížnost u příslušného orgánu (Česká obchodní inspekce), ale to by myslím bylo na místě spíš v případě, že by prodejce nejevil ochotu situaci řešit. A taky je ještě možné žádat náhradu škody, která by Vám vznikla nesprávným použitím výrobku v důsledku absence návodu.

    Jinak Vás úplně chápu a podobné dilema často řeším taky – smysl pro princip a spravedlnost velí věc vrátit a ukázat obchodníkovi, že takhle teda ne; smysl pro praktičnost a nadhled zase říká „pokud ta věc funguje, nepodstupuj další anabázi vracení a nějak si poraď:)“.

  20. ↪ 19 yannka: No já tohle řeším tak, že když se chci z nějakého důvodu vyhnout českému dovozci (ať už kvůli ceně, nebo kvůli tomu, že český výhradní dovozce je pro mě ztělesněné zlo, jako třeba Nikon CZ u mé oblíbené značky fototechniky – těm už nic z mé fotovýbavy nesmí projít jejich odpornýma prackama), tak využívám výhod EU a nakupuju rovnou ze zahraničních obchodů.

    S českým návodem nepočítám (živím se překládáním, takže stejně raději sáhnu po anglickém, i když český dostanu) a v případě problémů jsem připraven na to, že je budu muset řešit s nimi.

    U obchodů, které se tváří jako „české“, ale kašlou na povinnosti, které z toho vyplývají, nenakupuju, leda by šlo o drobnosti a nikde jinde to (byť třeba za o něco vyšší cenu neměli).

  21. Nechci stranit Pixmanii, mam s ni negativni zkusenosti, ale mam pocit, ze oni nejsou ceskym shopem a tim padem ze zakona cesky navod poskytnout nemusi. To, ze maji stranky i v cestine bohuzel nic neznamena. Sidlo maji jinde. Myslim, ze i tak, jsou celkem solidni s moznostmi co nabizi. Osobne bych jim to nevracel, cesky manual, zvlast k robotu, moc uzitku pristroji nedoda. Poprosil bych nekoho znameho s anglinou aby to se mnou projel, treba vymenou za buchty prave z nej, a hotovo :) V Cechach totiz artisan levneji stejne neporidite. Mimochodem, pred vanocemi jsem videl na Floride v akci v nejakem retezci ceny zacinajici na 155 dolarech, bohuzel uz jsem mel kufry plne jinych kramu :)

  22. ↪ 20 Kytka: ↪ 20 Kytka: „s českým návodem nepočítám, živím se překládáním“ – tak to máme stejné:) Na druhou stranu nejsem v rodině jen já, návod si třeba chce přečíst i někdo jiný a všechno osobně překládat a tisknout nemůžu (kde jsou ty časy, kdy jsem si sama upravovala titulky u filmů:)
    Obecně prodejcům ráda dávám najevo, že znám svá práva, i když je třeba ne vždycky využiju (například kdyby prodejce nestihnul vyřídit reklamaci/opravu do 30 dnů a já tedy měla právo chtít zpět peníze, ale to právo nevyužiju, protože stojím spíš o tu opravenou věc. )

  23. ↪ 22 yannka: Osobně vidím dost zásadní problém, že u tohoto Kitchenaid má Pixmania v technických informacích, není třeba nic rozklikávat, jen sjet myší jasně napsáno, že návod k použití je ve třech jazycích fr.it. a angl. a v tomto momentě, pokud si to kupující kupující kupuje přes e-shop, neměl by asi ani předpokládat, že by tam český návod byl :) a tím taky nechci stranit pixmanii.

  24. ↪ 23 Klara.h: No jo, když lidi nečtou:)
    Máte pravdu, že když se člověk pořádně podívá, může si ušetřit mrzutosti. Obvykle se o to snažím. Na druhou stranu, když se eshop tváří česky, tak běžný zákazník nepátrá po jeho sídle a očekává přístup dle českých zákonů.

    Já nemám vůbec žádné zkušenosti ani z pixmanií, ani s KitchenAidem. Jen jsem se chtěla podělit o stanovisko oslovené poradny.

  25. Přístup Pixmanie mi přijde slušný, na rozdíl od spousty jiných internetových obchodů. Když nic jiného, je vidět snaha.
    Faktem ale zůstává, že v Americe, na oficiálních stránkách výrobce mají KA od 200 dolarů, což mi přijde jako hodně špatný vtip…

  26. Ha musím se přiznat, že té informace o tom, že český manuál k tomu není jsem si nevšimla :-(. Vůbec jsem po tom totiž nějak nepátrala, předpokládala jsem, že je to to ze zákona, že prodejce musí poskytnout český návod. No nic, poradím si tedy i bez návodu, ještě že to není nic komplikovaného. Fešák pracuje na 1, takže ho vracet nebudu a budu se modlit, aby se neporouchal. Všem díky, mějte se krásně a hodně hodně kuchařských úspěchů přeji :-).

  27. ↪ 9 Macek: Tady měla autorka podobný problém – http://www.food4fun.sk/?… chyba to zjevně byla a za opravu si zaplatila:) Ale jestli funguje a nic nešktrábe, tak snad ok.

  28. KA mám, v návodu se toho moc nedočtete, jelikož má robot 1 přepínač rychlosti, jeden čudlík na odklopení hlavy a tím to hasne. V jednoduchosti je krása. Mám ho z českého obchodu, ale návodem si nejsem jistá, zda mám v češtině, musela bych ho najít. Nicméně opravdu není k ničemu třeba. Teprve k příslušenství (mlýnky atd) se návod hodí, ale i tam je KA velmi skoupý na slovo.
    Jinak Pixmanii doporučuji, je to trošku komplikovanější, přeci jen to putuje daleko, ale mají české operátory, kteří s vámi řeší vše po telefonu česky. 2× jsem tam nakoupila. Poprvé gril, po roce se začla loupat grilovací deska, nejsem si jistá, ale možná jsme to zavinila já špatným čistícím prostředekem. Nicméně v Pixmanii vyreklamovali bez problému, vrátili peníze formou nákupu v té hodnotě. Gril již neměli, takže jsme si koupili odšťavňovač :)
    Po druhé jsem kupovala mlýnek právě ke KA, přišel ulomený – pravděpodobně chyba přepravce. Takže šel zpět a poslali nový. Takže dva problémové nákupy a oboje dopadly k mojí spokojenosti.
    A metla určitě o nádobu škrtat nesmí, je těsně nad dnem mísy. Jste si jistá, že ji máte dobře nasazenou?

Co vy na to?

Musíte se přihlásit k posílání příspěvků.