Hledá se ministěrka RSS

Štítky: Zatím bez štítků.

21 příspěvků celkem.
Skočit na nejnovější↓

  1. Zdravím všechny brouky pytlíky,
    poté co jsem k vám nakoukla (jsem nováček), jsem zjistila, že víte všechno. Jak dostat marmeládu, džem, nugetu a jiné podobné kašičky, které se snad naschvál dávají do úzkých sklenic roztodivných tvarů, ze stěn sklenic. Viděla jsem kdysi kdesi takovou ministěrku, nekoupila a teď z toho mám noční můry. Nutně ji potřebuju. PORADÍTE?

  2. Nugetu nejim, džem a marmeládu většinou vyškrabuji lžičkou a co i potom zbyde, to vypláchnu mlékem do muesli, případně vypiju (-:

  3. Nekupuju skleničky debilních tvarů, jinak jsem těžce frustrován z toho, že tam asi tak 3/4 celkového obsahu zůstane. :o) Jinak jako kytka – pokusím se to vypláchnout, strašně to kolem rozcamrám a pak to vztekle mrsknu do koše.

  4. jako malý sem se dokázal do nekonečna bavit vyšťouráváním obyč. nugety takovou tou dřevěnou špachtličkou :) pak přišly umělohmotné lžičenky :) a teď už na to prtim :)))

    lžičenky mají ale furt u pokladen. ne v super-hyperech, ale na vsecnicích v jednodách!

  5. 3: mě to obvykle jde vypláchnout poměrně snadno – třetina skleničky mléka, zavřít víčkem a pořádně protřepat…

  6. 5: jojojojo, ale VŽDYCKY tam někde nějakej kousek pod nějakým tým debilním ohybem zůstane!!!
    Dizajnéři takových sklenic by se měli popravovat!!!!

  7. No jo,s tím mlíkem je to sice pěkné, ale mě nedává spát, že už to je vlastně vymyšlené – ta silikonová stěrka vypadla stejně jako klasická, ale plácačka byla do pravého úhlu, takže když se jelo zdola nahoru, člověk pak měl nahrabáno na lopatičce.

  8. Třeba to nějaký šikula vyrobí.
    3.;-))) ti chlapi! Skleničky debilních tvarů jsou nejlepší, nejdekorativnější a zavařený obsah v nich vypadá skvěle!