Reklamace sýru od pultu RSS

Štítky: , , , ,

4 příspěvků celkem.
Skočit na nejnovější↓

  1. Jak byste se prosím zachovali v následující situaci? 9.4. jsem koupil u pultu v Albertu sýr, na etiketě napsáno „spotřebujte do: 16.4.“ 13.4. jsem šel sýr, který byl celý čas skladován v lednici, použít a byl plesnivý. Mám právo na vrácení peněz? Díky za odpovědi.

  2. já bych ho normálně zkusila reklamovat, datum spotřeby tam je, ještě neuplynulo, sýr je plesnivý…nemůže se stát nic horšího, než to neuznají…což tedy především u alberta možné je, bohužel.

  3. Moje maminka se vždy bije za svá práva, v Albertu vracela sýr nejednou. Pokud vím, obvykle s úspěchem. Personál se ovšem u toho tvářil všelijak… Jestli se nepletu, jednou si musela nechat zavolat manažera a poté jí byly peníze vráceny.

  4. Já bych to taky zkusila, i když to datum spotřeby se mi u baleného sýra moc nezdá, je-li třeba krájený… Většinou když koupím něco čerstvého u pultu, tak je datum spotřeby uvedený tak do 2–3 dnů, u vás to byl týden, což by třeba na měkký krájený sýr bylo celkem dlouho, na kus parmezánu O.K. V každém případě pokud tam dali špatné datum spotřeby, tak je to taky jejich chyba.

Co vy na to?

Musíte se přihlásit k posílání příspěvků.