Domácí chlebová pekárna RSS

Štítky: ,

23 příspěvků celkem.
Skočit na nejnovější↓

  1. Krásný den,
    předem se omlouvám, jestli se tu tenhle fenomén již někde řešil. Snažil jsem se najít a nenašel, když tak, prosím, alespoň naveďte. :-)
    Chtěl jsem se zeptat, zda tyhle pomocníky máte doma a jak si s nimi rozumíte. A co více, jak si vaše jazýčky rozumí s produkty pekárnou upečenými. :-) Jsem student a bydlím sám a představa čerstvého, křupavého a chutného chleba, do kterého si můžu dát cokoliv od obligátních slunečnicových semínek až po gumové medvídky je opravdu lákavá. A když poprosíte strejdu google, tak zjistíte, že takový zazrak můžete mít doma už od nějakých necelých 700 Kč. Je to realita? Opravdu to funguje? Anebo je to celé jedna velká blamáž na nás, hladové krky? Zatím jsem slyšel většinou pozitivní hodnocení, ale co na to opravdoví znalci, kteří tu píší? Děkuji za přínosné reakce. :-)

  2. Tak k tomuhle tématu se s radostí přidávám…také jsem to chtěl už dlouho nakousnout. Uvažuji o koupi domácí pekárny pro 4 členou rodinu tak do 2000,–. Ještě bych doplnil o otázku zda jsou použitelné speciální chlebové směsi (např z některých diskontů- mě třeba zaujala směs na Ciabbatu). Nebo je to celé nesmysl a bude lepší si těsto ručně zpracovat ze základních surovin a upéct jej v troubě.Díky