La Bodega Flamenca RSS

Štítky: , , , ,

1 příspěvků celkem.
Skočit na nejnovější↓

  1. Zakládám o této restauraci nový příspěvek, protože jsem četla nějaké staré na tomto webu a přišlo mi, že se v La Bodega Flamenca musel změnit majitel, protože moje zkušenost s tímto podnikem z tohoto týdne je naprosto odlišná. Léta jsem žila ve Španělsku v různých regionech a o místní kuchyni toho vím mnoho. Rozhodla jsem se vyzkoušet tento podnik a samozřejmě, že jsem neočekávala, že se ocitnu uprostřed nějaké bodegy jako v Madridu. Ale to, co jsem zažila mi přišlo jako naprosté pohrdání hostem ve stylu ukrajinské prodavačky v supermarketu.
    Na začátek plusy: sangría, pěkné prostředí a opravdu stylový design.
    Mínusy: Latinoamerická hudba (měla to být la bodega FLAMENCA, ne?) Výběr tapas téměř nulový, docela dost neautentický (autetické byly jen krevety na česneku, které někdo zapomněl ale osolit). Porce dětské za dospělácké ceny, ale to nejděsivější byla obsluha. Na sedmou jsme měli rezervaci, ale když jsme tam dorazili, tak nás nepustili dál než na zahrádku, ať počkáme. Po 20min přišel (zřejmě) kuchař a dostali jsme se dolů ke stolům. Když jsme si chtěli objednat tapas, které byly publikovány na jejich webových stránkách, bylo nám řečeno, že to nám neuvaří a ať si vybereme z těch 5 druhů „tapas“, co tam byly (mezi nimi třeba i řecký sýr feta, který se ve Španělsku tradičně jako tapa rozhodně nejí). Chyběly jednoduché (a velice snadné) klasiky jako patatas bravas, croquetas, gambas rebozadas, calamares atd. Objednali jsme si tedy na začátek „gambas al ajillo“, krevety na česneku, což byla mini porce bez chuti. Tapas jsme tedy vzdali a požádali o „Plato de queso“, tedy studený talíř s nabídkou španělských sýrů a s bagetou. Při obsazenosti asi 5 stolů nebyli schopni tento studený talíř během půl hodiny připravit. Když jsme na to poukázali, řekli nám, že to bude trvat dalších 25minut!!! Na to jsme se tedy rozhodli reagovat odchodem. Čekat 20min na stůl a pak hodinu na studený talíř nám přišlo moc. Obsluha ale reagovala podrážděně a odvolávala se na to, že je v kuchyni jen jedna osoba (upřímně, to není můj problém, já jsem zákazník a když to jedna osoba nestíhá, ať si šéf najme další). Když jsme chtěli zaplatit to málo, co jsme si tam dali, nutili nás zaplatit onen studený talíř, který nám ani nedonesli a tvrdili, že objednávku už přijali, a proto musíme platit. Po chvilce hádání nám tedy naúčtovali cenu o asi 20 Kč vyšší, ale to už jsme radši zaplatili a rychle odešli.
    Takže rozhodně nedoporučuji!!!

Co vy na to?

Musíte se přihlásit k posílání příspěvků.