Poštulka v Týdnu RSS

Štítky: ,

15 příspěvků celkem.
Skočit na nejnovější↓

  1. sice leccos ví, ale často zabředává do žvanění o úplných blbostech.

    Například tady… http://m.tyden.cz/…_176877.html

    Teda jeho starosti na mou hlavu. Co bude řešit příště? Jestli dělají lepší kafe blonďáci, zrzouni nebo brunetové? (U nás v Čechách asi statisticky plešouni, už proto, že jejich tolik…) Ženy on moc nebere, ty jsou spíš jen dekorační.

  2. Hmmm, tak já bych u pana Poštulky zřejmě neprošla. Ženská, tetovaná víc než jednou (5×), s šátkem na piráta místo papírový čepice. Aspoň, že rondony máme bílý… ;-)
    Podle mně, rozlišovat lidi na tetovaný a na lidi „bez“, je rasistický stejně jako rozlišovat podle ras. :-))

  3. Chutnalo by vám, kdybyste věděli, že jídlo připravil kuchař s potetovanýma rukama, případně s piercingem v nose?

    Ono není tetování jako tetování, ale spíš by mě zajímalo, jak to vypadá v kuchyni. To by si člověk pak možná nedal ani balenou vodu a tartanku. A co vy, má vaše teta tetování? ;-)

  4. U mne zas neprochází přechytralý pan Poštulka ;-)
    A je mi fuk, jestli jídlo připravil někdo potetovaný, bude li to jídlo podle mých představ. Tetování snad není nakažlivá nemoc, ne?

  5. „Chutnalo by vám, kdybyste věděli, že jídlo připravil kuchař s potetovanýma rukama, případně s piercingem v nose?“ – proč by to mělo jakkoli ovlivnit to, jestli mi jídlo chutná nebo ne??? To je pro normálního člověka přece úplně irelevantní, podobně jako jakou mají rádi muziku, jestli nosí trenky nebo slipy nebo jestli nejsou třeba nevěrní manželovi či manželce. Co je strávníkům do toho? U číšníka je to něco jiného, v určitém prostředí je úplně na místě vyžadovat určitou standartní úpravu vzhledu, která třeba viditelný piercing nedovoluje. Ale číšníkův vzhled je součástí servisu. Kuchařův vzhled je spíš otázkou hygieny a bezpečnosti práce, s čímž tetování nijak nesouvisí.

  6. Opravdu nechapu, jak muze nekdo resit, jestli je kuchar tetovany. Copak si snad mysli, ze to tetovani je delane fixama a tak dlouho vydrzi kvuli tomu, ze se dotycna osoba vubec nemyje?

  7. Chachacha, třeba si to Poštulka fakt myslí. Jinak moc nevím, co chtěl básník (Zdeněk M.) říct tím, že není tetování jako tetování. ???

  8. Možná když si přečtete ten článek ještě jednou (klidně vícekrát) a v klidu, tak snad pochopíte, že je to jen taková úvaha (k zamyšlení a nikoli podobné debatě jako třeba zde: http://www.youtube.com/watch?… :D) o předsudcích a trošku i o toleranci. Třeba u nás se stále ještě u velmi velké části populace bere člověk s tetováním (piercingem apod.) jako kriminálník, feťák, houmlesák, socka …prostě jako člověk z okraje společnosti. Je to zrovna taková úvaha, jako by mohlo být třeba to, zda by vám vadilo mít za souseda cikána/roma, černocha, žida, araba...... nebo zda byste chodili ke kadeřníkovi či zubaři, který má AIDS, zda byste se nechali na urologii vyšetřovat od lékaře, který je gay atd atp.

    to Mme. Verdurin
    Není tetování jako tetování – konkrétně kterému slovu nerozumíš?

  9. Tomu „není“.

    Protože ono v zásadě je, ne?

  10. K zamyšlení to jistě je, však se tady nad tím zamýšlíme. Ale tato věta " Já vím, ti lidé mohou být vzorem čistoty, mohou úzkostlivě dodržovat všechny hygienické předpisy – ale přece jen jejich vzhled asi hostu přesto vnucuje myšlenku, že něco není v pořádku. A jídlo mu hořkne na jazyku." naznačuje, že Poštulka asi v tomto směru tak docela neutrální není. Myšlenka, že hostu jídlo „hořkne na jazyku“ kvůli kuchařově tetování je prostě úplně absurdní, ale P. tak zcela evidentně nepřipadá.

  11. no to jsem zvedav, jestli bude jist pan Postulka u me :))) http://www.chezmiro.cz

  12. Pan Poštulka začal, z mého pohledu bohužel, před nějakou dobou plnit i rubriku „gourmet“ v Lidovkách. Zřejmě tam scházelo více konformity :-(

    Nemůžu si pomoct, ale na mě to působí jako směs opsaného článku z wikipedie, a ještě špatného, stříknutá Bohdalkou. Nic ve zlém.

  13. Je to úvaha a má hlavu a patu. Za předsametových dob měly kérky hlavně fetky a kriminálníci, bo se kérovalo hlavně v krimu. Z toho jasně plyne, že podstatná část lidí má na kérky především negativní pohled. Asociace je jasná: pokérovanej=zlo­činec. Tetování jako zdobení frikulínské mládeže je trend posladních pár let.

  14. „Frikulínovské mládeže“, fakt? Kolik já jen znám čtyřicetiletých matek od rodin, které nějakou tu kérku mají… Někdy decentní, někdy méně. Jestli je dnes něco běžnou výbavou průměrného Čecha či Češky ve věku kdekoli mezi osmnácti a pětačtyřiceti, je to vedle sportovních sandálů a kalhot „rejoicek“ i kérka. (Neříkám nutnou, ale zcela běžnou…) Konformizace druhdy subverzivních gest je nezadržitelná…

  15. 12 oprava: uff, je teplo, myslel jsem samozřejmě jeho působení v lidovkách, ne ten konkrétní článek…

Co vy na to?

Musíte se přihlásit k posílání příspěvků.