Restaurace - komunikace s obsluhou RSS

Štítky: Zatím bez štítků.

12 příspěvků celkem.
Skočit na nejnovější↓

  1. Zdravím všechny:-) jsem začátečník a nebudu zapírat, „lepší“ restaurace mě uvádějí v rozpaky..mně i mého přítele…
    Prostě když jsem někde v takovém podniku tak jsem dost nervózní..a je to na mě poznat…a to nemám ráda. Je nějaké „desatero“ komunikace s obsluhou?

    1. objednali jsme se víno, přiběhl k nám číšník, otevřel lahev a významně ji nám ukázal…asi jsem měli prohodit nějaký komentář, ale fakt jsem netušila co, protože jsme si objednali doporučené víno a nejsem velký znalec…každopádně rozpačitý moment č.1.

    2. placení:-) jakým způsobem dáváte spropitné, když platíte kartou? nějak se nám nepovedlo s obsluhou domluvit a nakonec jsme platili bez spropitného, protože obsluha nezaznamenala naše zaokrouhlení a na účtu jsem nenašla žádnou zmínku, že by si nějaké účtovali…

    No omluvte moje absolutně trapné otázky, ale když já to nemám jak jinak zjistit:-)

    3. Když už spropitné, kolik?

  2. Pokud vyberete víno, číšník vám v lepší restauraci přinese lahev s celou tou parádičkou a vy jen pozorujete a po ochutnání stačí říct : Je to dobrý :-) Odborný komentář netřeba :-) Při platbě kartou mívám v kapse připravené drobné na tip, a kolik se dává je v samostatném topicu zde na fóru…

  3. „lepší“ restaurace mě uvádějí v rozpaky

    no to mě taky :)

    1) jestli vám ji ukazoval, tak jen proto abyste si mohli ověřit, že je to skutečně ta lahev, kterou jste objednali. tj letmo kouknout, jesli sedí název a ročník a říct „v pořádku“ .. detaily se řešily na matesola.com, včetně ochutnávky tuším – více zde http://www.matesola.com/…h/label/víno

    2) měli by na to mít uzpůsobenou účtenku s kolonkou na spropitné, já když takovou nenajdu, dávám dýško v penězích na konci do desek s účtem

    3) výše už se tady řešila, průměrná norma při o.k. spokojenosti je 10%, při super o.k. spokojenosti 15–20%